Skano.pl Logo
Renowator

Regulamin Serwisu Renowator

Powrót

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako "Regulamin") określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez serwis internetowy "Renowator", dostępny pod adresem aplikacji (dalej jako "Serwis").
  2. Właścicielem i operatorem Serwisu jest firma Skano Grzegorz Brzuchala, z siedzibą pod adresem: ul. Stefana Batorego 9/2, 41-902 Bytom, NIP: 6482382172 (dalej jako "Administrator").
  3. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@skano.pl.
  4. Każda osoba korzystająca z Serwisu (dalej jako "Użytkownik") jest zobowiązana do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacji przed rozpoczęciem korzystania z Usług.

§ 2. Definicje

  • Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na udostępnieniu Użytkownikowi narzędzi do renowacji i koloryzacji fotografii przy użyciu sztucznej inteligencji.
  • Konto – indywidualny panel Użytkownika w Serwisie, tworzony podczas rejestracji, umożliwiający dostęp do pełnej funkcjonalności Usług.
  • Renowacja – wirtualna jednostka rozliczeniowa, nabywana przez Użytkownika w pakietach renowacji, uprawniająca do pełnego odrestaurowania jednego (1) zdjęcia.
  • Wariant renowacji – jednostka umożliwiająca wygenerowanie dodatkowego wariantu tego samego zdjęcia lub dokonanie precyzyjnej edycji detali w Studiu Renowatora.
  • Studio Renowatora – zaawansowany edytor dostępny po wykorzystaniu Renowacji na danym zdjęciu, umożliwiający generowanie dodatkowych wariantów renowacji oraz precyzyjną edycję detali.

§ 3. Zakres Usług

  1. Serwis umożliwia Użytkownikom przesyłanie cyfrowych kopii fotografii w celu ich automatycznej renowacji i koloryzacji.
  2. Okres próbny: Każdy nowy Użytkownik otrzymuje ograniczoną liczbę darmowych, testowych renowacji. Wynikowe zdjęcia w okresie próbnym są dostępne wyłącznie w wersji poglądowej ze znakiem wodnym i nie dają dostępu do Studia Renowatora ani możliwości pobrania pliku w wysokiej jakości.
  3. Pełna funkcjonalność: Dostęp do pełnej funkcjonalności Serwisu, w tym pobieranie zdjęć w wysokiej rozdzielczości bez znaku wodnego oraz dostęp do Studia Renowatora, wymaga zakupu płatnych Renowacji.
  4. Przechowywanie Zdjęć: Po pomyślnej renowacji, odnowione zdjęcia są dostępne dla Użytkownika w zakładce "Historia Renowacji". W celu zapewnienia tej funkcjonalności, pliki graficzne są bezpiecznie przechowywane w usłudze Google Cloud Storage. Administrator informuje, że wszystkie pliki graficzne (zarówno wersje oryginalne, jak i odrestaurowane) są automatycznie i trwale usuwane po upływie 6 miesięcy (ok. 180 dni) od daty ich przetworzenia. Użytkownik jest odpowiedzialny za pobranie i stworzenie kopii zapasowej swoich plików przed upływem tego terminu.

§ 4. Prawa Autorskie i Zasady Korzystania

  1. Użytkownik oświadcza, że posiada pełne prawa autorskie do przesyłanych fotografii lub uzyskał zgodę właściciela praw autorskich na ich przetwarzanie, modyfikowanie i rozpowszechnianie w ramach Serwisu.
  2. Użytkownik ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich lub dóbr osobistych w związku z korzystaniem z Serwisu.
  3. Zabronione jest przesyłanie treści o charakterze bezprawnym, w tym materiałów pornograficznych, promujących nienawiść, przemoc lub naruszających obowiązujące prawo.
  4. Użytkownik, przesyłając zdjęcie, udziela Administratorowi ograniczonej, niewyłącznej licencji na czas niezbędny do wykonania Usługi. Licencja obejmuje prawo do: powielania, modyfikowania i przetwarzania zdjęcia w celu jego renowacji i koloryzacji oraz prezentacji wyniku Użytkownikowi.
  5. Prawa autorskie do oryginalnego oraz odrestaurowanego zdjęcia pozostają własnością Użytkownika. Administrator nie nabywa żadnych praw do zdjęć poza zakresem niezbędnym do świadczenia Usługi.

§ 5. Płatności i Renowacje

  1. Płatności za pakiety Renowacji obsługiwane są przez zewnętrznego operatora płatności (PayU S.A.). Serwis nie przechowuje danych kart płatniczych Użytkowników.
  2. Zakupione Renowacje są bezzwrotne i nie podlegają wymianie na środki pieniężne, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej.
  3. Jedna (1) Renowacja uprawnia do:
    • Pełnego odrestaurowania jednego (1) zdjęcia, co usuwa znak wodny i umożliwia pobieranie.
    • Pobrania odrestaurowanego zdjęcia w wysokiej rozdzielczości w trzech wersjach kolorystycznych: kolorowej, czarno-białej i sepii.
    • Uzyskania dostępu do "Studia Renowatora", a w nim możliwość generowania dodatkowych "Wariantów renowacji" dla danego zdjęcia oraz dodatkowej edycji, w ramach otrzymanej puli wariantów.
  4. W przypadku błędu technicznego po stronie Serwisu, który uniemożliwił pomyślne odrestaurowanie zdjęcia, zużyta Renowacja zostanie automatycznie zwrócona na konto Użytkownika.
  5. Ceny pakietów Renowacji są podane w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

§ 6. Odpowiedzialność Administratora

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby Serwis działał w sposób ciągły i poprawny, jednak nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu spowodowane przyczynami technicznymi, konserwacją lub działaniem siły wyższej.
  2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że Usługa renowacji jest procesem w pełni zautomatyzowanym, opartym na zaawansowanych algorytmach sztucznej inteligencji, które dokonują interpretacji obrazu. W związku z tym, Administrator nie gwarantuje, że efekt renowacji będzie w każdym przypadku w pełni zgodny z subiektywnymi oczekiwaniami Użytkownika. Jakość wyniku końcowego jest silnie uzależniona od jakości, rozdzielczości i stopnia zniszczenia materiału źródłowego (zdjęcia). Serwis zapewnia Użytkownikowi możliwość bezpłatnej oceny wyniku na podstawie wersji poglądowej (ze znakiem wodnym) przed podjęciem decyzji o wykorzystaniu płatnej Renowacji.
  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną awarią sprzętu, oprogramowania lub działaniem Użytkownika. Zaleca się posiadanie kopii zapasowej oryginalnych plików.

§ 7. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące technicznego działania Serwisu oraz zakupionych Renowacji należy składać na adres e-mail: kontakt@skano.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej adres e-mail Użytkownika przypisany do Konta, datę wystąpienia problemu oraz jego szczegółowy opis.
  3. Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

§ 8. Ochrona Danych Osobowych

Zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników określa Polityka Prywatności, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.

§ 9. Postanowienia końcowe

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana funkcjonalności Serwisu). O wszelkich zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem poprzez publikację nowej wersji Regulaminu w Serwisie.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikające z realizacji Usług będą w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.